Länge sen sist!

Ja det har hänt en hel del sen jag skrev sist, tiden bara rusar iväg. I lördags åkte jag till min vän A för en liten avskeds fest...hon åkte till london igår :-(  Kvällen vart jätte trevlig och glömde en stund varför vi var där. 3 till barndoms vänner till oss var där och det var såå härligt att ses igen allihopa. Vi åt och drack gott, skrattade mycket, tittade på gamla fotografier och blev lite nostalgiska.
Alltså hade jag en barnfri kväll och natt, skönt och välbehövligt! Fast OJ vad jag saknade min familj...kändes som jag varit borta en vecka när jag kom hem till dom igår. Är såå skönt att få lite tid för sig själv, men att sen få träffa mina älsklingar igen slår allt.
Gårdagen var väldigt jobbig med mycket tårar och även denna dag känns trist och tung med vetskapen att inte få träffa min vän A på ett halv år....lång tid men försöker intala mig själv att det går fort. Smärtar mig när Theo går och ropar efter A och jag vet att det är 6 månader tills han får träffa henne igen...då rinner tårarna kan jag lova.

Tack A för all hjälp...hur hade vi klarat oss utan dig?! Saknar dig redan och längtar sååå tills vi ses igen. Vet att du kommer få det kanon och klara av jobbet galant! Många kramar till dig från oss 5.

  I en för liten tomte dräkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0