Äntligen över?!

Tror att magsjukan/kräk sjukan äntligen är över! Nu börjar det vända och hoppas att vi andra slipper den.
Theo har nästan sovit sig igenom hela helgen, bortsett från de gånger han spytt eller bajsat. Han börjar bli sig själv igen...matlusten börjar sakta komma tillbaka, han pratar och skrattar och leker även lite :)

Har varit en riktigt tuff helg då vi inte kunnat slappna av alls och vi har kämpat som tokar för att få i Theo vätska vilket har varit jätte svårt...var oroliga ett tag om vi skulle behöva åka in till sjukhuset med honom. Men så blev det inte och som jag sa så verkar det vara över för den här gången.
Så alltså har jag alla barn hemma idag och även imorgon, får se hur det går?!

Själv sitter jag och väntar på att min läkare ska ringa då jag var hos henne i förra veckan och tog massa prover...laktos och glutentester och njur/ lever prover...ska bli spännande och se vad dom visade!

Ha d gott så länge!!!  Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0