Helvetes natt!

Vi hade iallafall det super mysigt på hotell J...verkligen att rekommendera Med mycket god mat, dryck och härligt sällskap....blev mycket prat om gamla minnen och många goda skratt. 
Kom till hotellet efter kl 14...delade en flaska vin på rummet, tog ett bad....mös in oss i bad rockarna och gjorde oss i ordning för middagen som vi skulle avnjuta kl 18....gick den härliga vägen längst vattnet till restaurang J och åt en härlig mustig fiskgryta med tillhörande vin. Tillbaka på hotellet kl 20...mätta, nöjda och väldigt trötta. Skippade drinken i lobbyn och tog med en varsin pepsi och en varsin liten påse chips upp på rummet. Mös sedan ner oss i den härliga sängen med de otroligt mjuka sängkläderna :) Tittade på "stjärnor på is" samtidigt som vi tryckte i oss chipsen....somnade kl 22. Börjar man bli gammal???
Hade ställt kl på 9 men vi vaknade kl 7 då vi båda var jätte hungriga, men fick invänta frukosten 1 timme då den öppnade kl 8. Älskar verkligen hotell frukost!!! Hemma igen redan kl 11 :)  Vi båda behövde verkligen detta och njöt i fulla drag!!!

Men vad händer då när man ska sova hemma? Jo...alla utom Theo är sjuka- Min D har feber, Hugo och Elliot jätte förkylda och jag tok ont i halsen och i kroppen...så det blev en helvetes natt då jag som mest sovit 3 timmar och fått tagit hand om gnälliga barn hela natten :(
Så den här d  agen hoppas jag på att små grabbarna sover mycket så jag kan komma ikapp med lite sömn...men det kan man aldrig vara säker på :(

Återkommer senare om jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0