Kaoset kan börja!

Har bävat för denna dag....idag kl 11 åker min D till järvsö...har hela tiden tyckt att denna dag legat så långt fram, men nu är den redan här...vill inte...längtar nu tills denna månad är slut då min D både varit i järvsö och på sin konferans på "Mallis".

Lämnar T på fsk 8.45 sedan hem och förbereda för att en barndoms vän och hennes 2 barn ska komma på besök :) d ska bli väldigt trevligt. Hon ska för första gånger få träffa min små grabbar!

Hörs senare igen!

En nöjd liten kille!   Sööt!  Min stor prins!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :D

2008-09-04 @ 06:33:48
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilka fina killar du har Karin, jag smälter mer och mer varje gång! kraaam

2008-09-05 @ 14:38:42
Postat av: Emmy

vilka söta små killar ni har!! Ture längtar efter er! jag med

2008-09-07 @ 08:40:42
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0