Fredag den 7 november!

Ja idag har det varit fullt ös. Efter att jag lämnat T på fsk vid 8.30 så vart det en snabb fika hos min granne. Där efter åkte hon och jag och våra barn till sickla och käka lunch. Mycket trevligt då vi båda njöt av tystnaden och kom på oss själva med att enbart yttrat ett fåtal meningar med varandra när vi sa hej då :-) Ibland kan tystnaden vara minst lika viktig när man träffas!
Efter det bar det av till "nya nacka forum" för att se vad alla pratat om....oj oj oj vad stort det blivigt. Tror jag stod i 5-10 minuter och bara gapade...visste inte vart jag skulle börja, kände inte alls igen mig.
Mötte upp min andra tvilling mamma som jag umgås med för att ta upp jakten på " farsdag " present och det var inte lätt, men hittade till sist 3 saker.

Var helt slut när jag kom hem, tänk att det kan vara så tröttsamt att vara ute bland folk en hel dag :) har nog suttit instängd för länge.
Sedan åt vi gott hela familjen (eller inte H och E), men dom satt med vid bordet iallafall. Avslutade med lite fredagsmys. Theo somnade trött och nöjd med ett leende på läpparna i min famn...var såå mysigt...är inte direkt bortskämd med det längre då han är i den ålder då han aldrig kan sitta still.

Trevlig helg på er!

Bygger med duplo          Har H och E´s byxor på sig!          Övar i babygymet            Speglar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0