Börjar känna mig som människa igen!



Så här såg mitt öga ut när jag vaknade upp i förrgår!!! Är nu mycket bättre, men kul att vakna upp med typ ögoninflamation, jätte ont i halsen och urinvägsinfektion :( Är nu inne på min tredje antibiotika kur under de tre senaste månaderna....alltså 1 infektion i månaden. Måste snart vända för orkar inte med att känna mig halv vissen för jämnan.

Nu har min Theo varit borta i snart 3 dagar och saknaden är enorm....tänker på honom hela tiden men försöker njuta av avlastningen....man är aldrig nöjd!

Igår la min D golv i det rummet som ska bli Theo´s nya rum, blev kanon fint och idag ska det tappetseras. Min uppgift blir att sy gardiner, kuddöverdrag och drapperier....hoppas att även dom blir kanon fina....återstår att se. Lägger ut  

Kommentarer
Postat av: Sara Solid

Hej gums! Stackars dig, sjuk o allt. tror du behöver vila/sova mer ;) Förstår att du saknar Theo, försök passa på o vila!!! ta hand om dig! Kram

2008-10-02 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0