Härliga fredag!

Sååå skönt med äntligen fredag....har haft en ur kass natt då Elliot gnällt stora delar av den och jag enbart sovit ett par timmar sammanlagt. Min D slutar tidigare på fredagar och hämtar Theo på fsk kl 14.30 sen ska vi ha familjemys. Tror att vi ska flytta över Theos saker till hans nya rum och inreda det....ska oxå bli kul!

Imorgon ska jag och min bästa vän A bo på hotell J i nacka strand....1 natt+ middag+ dryck+ en härlig frukost för enbart 895 kr/ person....ett väldigt bra pris tycker jag. Ska bli jä'tte mysigt att få komma iväg och göra nått tillsammans bara vi och skönt att fåge henne nått då hon hjälpt oss med våra barn sååå mycket.

Snart ska jag gå och lämna Theo på fsk sen förhoppningsvis hem och sova lite!!!

På återseende....

Bad pojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0