Hemma igen!

Nu har Theo äntligen kommit hem efter en vecka i värmen med mycket "NEJ" och "VILL INTE"....då theo är van med rutiner så raserades hela hans värld när han åkte bort en hel vecka utan mamma och pappa, Hugo och Elliot och alla rutiner (mat, sov). De sista dagarna vågade han sig ner i sanden och även badade i barnpoolen. De första dagarna lämnade han inte solstolen utan satt nöjd i den och lekta åt och sov! Farmor var även den enda som fick bära honom...hon fick inte lämna hans sida, inte gå på toalätten själv och inte använda vilka skor hon ville....nej samma skor dagarna i ända:) dom skorna Theo kände igen och kände sig trygg med!

Idag fick Theo vara hemma med mig och små grabbarna för att landa lite, men imorgon ska vi försöka oss på fsk!
Var så underbart igår när Theo kom hem....då sprang han till mig på en gång och jag fick en stor härlig kram som värmde hjärtat....sen hade han koll på mig hela kvällen!
Så få se vad vi hittar på idag i det fina vädret...blir nog en tripp till lekparken iallafall.

Ha d gott så länge!!!


Kommentarer
Postat av: Emmy

hihi gullungen!

2008-10-08 @ 08:12:45
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0