En dag kvar!



Nu är det helt plötsligt lörddag morgon...tiden har gått oväntat fort...kan bero på att jag gjort något hela dagarna. Igår skulle T för första gången sova över hos sin farfar. Även om jag visste att det skulle gå bra så är man ju alltid lite orolig, då han är såå väldigt mammig just nu och då han enbart sovit 50 minuter på dagen igår. Lämningen gick jätte bra och jag och H och E begav oss därifrån vid 16.30 tiden...alltså i dom värsta köerna. Men eftersom jag inte brukar vara ute och köra så ofta, dom tiderna, så tänkte jag så klart inte på det :(  Vad tror ni händer när man är stressad för att man ska hem och städa innan man får gäster och man har två små i baksätet??? Jo, man kryper fram i snigelfart och H får jätte ont i magen och skriker som en galning....det bara skär i hjärtat...men vad kan man göra när man sitter fast i  dom där jä.la köerna?! Inte mycket....

Vi klarade oss hem iallafall, dock i stort kaos men överlevde!!! Städade, ammade, förberedde maten, försökte tina kräftorna på bästa sätt (vilket tog evigheter), ställde fram vin, gjorde fördrink. Allt detta med gästerna runt omkring!
Kvällen blev till sist lyckad efter att ha väntat på dessa kräftor och kämpat i mig några klunkar vin...många trötta ögon var det men jag slog nog rekordet.

Däckade och har sovit oförskämt bra då min underbara vän fått dra det tunga lasset...har dåligt samvete för det. TACK gumman för att du finns, skulle inte klara detta utan din hjälp!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

men å vad roligt att du bloggar :P nu måste jag läsa allt här

2008-09-07 @ 08:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0