Fingerfärg!

  • Fredagar är Theo ledig från fsk, så idag är jag ensam med alla tre till kl 14 då min D kommer hem. Då ska han och Theo och till polisen i nacka och fixa pass till Theo. Theo ska den 30 september åka med sin farmor och farfar till utlandet i en hel vecka. Kommer nog funka jätte bra och han kommer nog älska det. Här hemma kommer det bli väldigt tomt dock....har aldrig haft honom borta så länge förr. Har lite blandade känslor inför detta....å ena sidan blir det avlastning att bara ta hand om 2 barn men saknaden kommer nog bli enorm :( Fast bra för Theo och för en gång skull få all uppmärksamhet och så kanske mammigheten blir mindre. Håller på att bli galen när det bara är jag som får hjälpa, jag som får natta, jag som får klä på osv.

    Idag då så hade jag bestämmt att vara en bra mamma, en super mamma till Theo och bara göra massa roliga saker :)
    Så vad har vi hunnit med:
  • Ätit frukost
  • Lekt med duplo
  • Målat med fingerfärg
  • Badat
  • Tittat på musse pigg

              och kl är nu 09.35....så en så länge känner jag mig duktig och Theo är en gla kille!

            Snart börjar amningen igen och efter det lunch...om jag orkar och hinner ska vi nog klämma in lekparken innan
            lunch så att han kan sova skönt och nöjt sen efter maten!!!

            See ya!

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0