Fredag och snart helg!

Älskade älskade fredag! Har längtat efter denna dag så länge nu....förhoppningsvis kommer Theo kunna gå på fsk idag och jag åka till sickla och köpa nått nytt....håll i er nu....till MIG. Ja ni hörde rätt....tycker att jag är värd nått nytt, har ju inget i garderoben som passar, visst det är inte så kul att köpa nått nu när jag fortfarande hoppas på att gå ner massor i vikt, men måste ju ha nått på mig. Kan ju inte gå naken, då skulle nog många svimma och jag skulle väl antagligen frysa ihjäl.
Så hoppas hoppas!!!  Ikväll är det min kväll....ska bli skit kul rent ut sagt att få tid att göra sig fin, gå ut och se/träffa människor, äta och dricka gott och bara tänka på sig själv för några timmar :)

Nähe nu måste jag ner och göra frukost till mig och Theo innan små grabbarna måste ha sin mat. Ha d gott så länge alla ni som läser min blogg!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh vad avundsjuk jag blir att du ska gå på Lady's night! Det har jag velat också. Har ett visst öga på den där Martin Stenmark....läcker;-)



Hoppas att du får supertrevligt och du kommer att vara skitsnygg!



Jag fattar inte utmaningen riktigt:(

2008-09-26 @ 20:40:40
URL: http://elisabethegerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0