Kaos!

Pröva ALDRIG att:

1. Koka äppelmos
2. Ge ena barnet glass
3. Ge andra barnet ersättning
4. Underhålla det tredje barnet med roliga miner och ljud

samtidigt måste jag bara tillägga...jag prövade igår och det slutade i total kaos. Då äppelmoset kokade för hårt och det brännde fast i botten (den kastrullen vill inte jag diska), Theos glass tog slut och bröt ihop när han inte fick en till, Elliot spydde ner sig och bajsade på en och samma gång och Hugo skrek så fort flaskan kom millimeter fel i munnen.
Ja nu är det gjort iallafall och då vet jag att jag inte provar det igen.



Ser gott ut va???   Kan upplysa er att det nästan var värt besväret då det vart kanon gott :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

jg tycker du är modig som ens ger dig in på att koka äppelmos. haha



du är en tuff mamma karin ;)

2008-09-18 @ 09:30:30
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0