Debut ute på gården!

Igår var det Hugo och Elliots debut ute i trädgården med full mundering från topp till tå...gräset var dock lite läskigt, så det var filten som gällde!
Är så lycklig när det är sånt här fint väder och hela familjen kan spendera eftermiddagarna och kvällarna ute på gården. Min D håller för närvarandet på att bygga ny altan, Theo pysslar med lite av varje så som rensa rabatten och hamra i en spik här och där. Grabbarna sitter oftast nöjda i vagnen och ser på med spänning vad den resterande familjen gör och jag hjälper till där jag kan och behövs.
Imorgon kommer en nära vän till mig och hennes sambo och hälsar på och det ska bli super mysigt! Hoppas bara att vädret fortsätter så här för vill bara grilla och grilla och grilla hela tiden....mums!

  

 

GLAD PÅSK TILL ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gullungar!! Snart ses vi! Kram

2009-04-08 @ 21:19:05
Postat av: Elisabeth

Det ser grymt härligt ut!

Visst är det toppen när man kan vara ute och njuta med de små trollen! (Utan världens största och otympligaste vinteroveraller...)

Stor kram från Elisabeth

2009-04-10 @ 02:08:43
URL: http://elisabethegerblom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för en underbar påsklunch!! Kram

2009-04-15 @ 20:31:44
URL: http://privatasvenssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0