Ensam med 3 barn igen...

Fast denna gång är det bara 2-3 dagar! Min D sitter nu på planet till Spanien  med sin far. D>om ska åka på en kort golfresa och är hemma igen kl 16 på lördag, så jag ska nog klara av att hålla ställningarna här hemma:-)

Får se vad jag och mina tre busungar hittar på denna gång?!

Idag ska jag med Hugo och Elliot på 10 månaders kontroll....ska bli jätte kul att se hur mycket dom vuxit :-) Tror det är stor skillnad sen sist, kanske inte vikten men längden.

Ha en härlig dag nu alla i det fina vädret så återkommer jag med vikt och längd senare!


Debut bad tillsammans i badkaret utan badstolen!



Storebror ville oxå vara med!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men vad fasen Karin! Nu är det DU som sätter dig på ett plan och åker på en veckas solsemester! UTAN barn! Killarna far och flänger som galningar.. när ska vi tjejer börja ta för oss? Vi daltar för mycket!



Jag och Lena, en annan mamma, tänkte ta en helg i skärgården på mitt land. Utan karlar och ungar. Häng gärna på och drick vin, gå promenader och bara snacka blaj. OCH SOVA OSTÖRT!

2009-04-16 @ 07:54:00
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0