Vilken natt!

Man tror alltid det värsta när man ska vara ensam med 3 barn....eller jag tror alltid det värst. Trodde jag skulle få vara uppe hela natten, men.....NOT. Theo kom in till mig 22.30 och det var bara mysigt, kände mig så ensam innan dess i den stora sängen och kunde inte somna. Sen var jag bara uppe en gång vid 00.00 för napp in stopp hos den minsta herr´n, Blev väckt 06.30 av H och E och gick då och gjorde välling...T vaknade inte förren kl 06.50, helt otroligt men sååå skönt.
Dom är duktiga mina fina grabbar :-) Känner mig nästan oförskämt pigg!
Idag ska Min D´s syster komma och hjälpa till och även sova här...så mig är det inte synd om inte ;-)

10 månaders kontrollen gick utmärkt, grabbarna följer utvecklings kurvan galant och är pigga och glada, två pungkulor o.s.v :-) Hugo väger nu 10.220 och är 74,5 cm och Elliot  väger 9.220 och är 71 cm. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0