Utmanad!

Så har jag då blivigt utmanad IGEN av Emmy och som vanligt fattar jag inte vad det går ut på men gör det ändå!



Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar


8 favoritprogram
1. One tree hill
2. Greys anatomy
3. Gossip girl
4. Desperate housewifes
5. Sjukhuset
6. S.O.S Gute
7. Christine
8. Andra avenyn

8 saker jag gjorde igår
1. Firade Theos 2 års dag
2. Bytte bajsblöjor
3. Öppnade paket från min julklapps kalender
4. Åt middag
5. Julpysslade på Theos förskola
6. Duschade
7. Tvättade
8. Nattade Theo


8 saker jag ser fram emot
1. Jul ledighet med hela familjen
2. Julafton
3. När Hugo och Elliot börjar sova bra på nätterna
4. När jag får äta godis igen
5. När vi bokar dopet för grabbarna så vi får det överstökat...
6. Att få träffa min kära vän A igen
7. Till söndag då vi firar Theo med släkt och vänner
8. Snö


8 favoritrestauranger

Restauranger vad är det? När ska man ha tid för det?
1.
2.
3.
4.
5.
6. 
7.
8.

8 saker på min önskelista
1. En vit jul
2. Friska barn
3. Att snart få börja använda toan nere
4. Mer föräldra penning
5. En utlandsresa med familjen
6. Att få sova, sova, sova...
7. En fin mage som inte hänger
8. Att snart kunna börja träna innebandy


8 personer jag utmanar

1. Charlotta
2. Johanna
3. Elisabeth
4. Erica
5.Linnea
6. Bella
7.
8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0