Helgen!

I lördags var vi hos pappa/morfar och hälsade på, vi åkte innan kl. 9 på morgonen och var där hela dagen, kom hem vid 21.30 igen. Vi hade en mysig dag och Theo njöt i fulla drag av att få all uppmärksamhet av både morfar och båda morbröderna. Verkade som han saknat dom enormt mycket. Han vart lite ledsen när vi åkte hem men hoppas på att kunna hälsa på dom snart igen.
Igår var det ju farsdag och vår D fick sovmorgon ända till kl 8.30....då gick jag, Theo och Hugo in till de två sömntutorna (då Elliot oxå sov) med paket och vår D fick en härlig puss och kram av Theo. D vart glad över presenterna sedan avnjöt vi en härlig frukost tillsamman alla 5.

Idag var det fsk igen för Theo och han trivs såå bra där, det är så härligt att lämna honom när oftast flera barn kommer och möter oss och ropar "Theo" och "Theo mamma"...mysigt, ibland får jag även kramar från olika barn. Sedan springer han iväg med någon kompis och ropar "de då" (hej då) till mig! Dagen blir mycket lättare för mig när lämningen går bra...jag vet ju att han har det bra där men är aldrig roligt att se Theo ledsen.


Snart blir han 2 år!

Kommentarer
Postat av: Sara Solid

Hej gumman! Det är så kul att läsa din blogg, känns som om man tar del av din vardag ordentligt!! Elliot är verkligen så lik Theo på den här bilden, häftigt. Twinsen börjar bli stora nu, vi får ses snart igen så tuva o theo får leka. Hoppas allt är bra!! kramar!

2008-11-10 @ 19:25:15
Postat av: Karin

Ja nu är dom 5 månader, tiden går fort! Kul att du tycker om att läsa min blogg...blir glad då! Ja snart måste vi ta o ses...hur ser det ut för er den närmsta tiden? Ta hand om er, kramar

2008-11-11 @ 08:04:17
URL: http://karinohman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!! Vad härligt att ni trivs med Theos förskola!! Hoppas ni har det bra annars....jag skäms lite för att jag inte kommit och hälsat på dig!! Ändring på det! Jag vill så gärna kramas lite med dina söta bebisar...=) kramkram

2008-11-12 @ 06:45:22
URL: http://llowejko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0