Nu sover alla trollen....för en stund iallafall....

Idag var jag och min granne som oxå har tvillingar till forum. Hade tänkt att jag skulle hitta nått till mig själv...behöver egentligen en helt ny garderob då nästan inget passar längre, antingen för litet eller stort.
Vad tror ni jag hittade??? 2 par byxor, 2 par tröjor, 2 par strumpor....till Theo alltså. Vad hittade jag mer??? Jo, 4 stycken bodys till Hugo och Elliot :-) Varför är det alltid så att man hittar massor till sina barn och spenderar med glädje pengarna på barnkläder sen när det gäller en själv så tänker man "199 kr, rena rånet...nej så mycket pengar tänker jag inte betala". Hittade iallafall en klänning/tunika som jag vart nöjd över på rea för 80 kr....min prisklass :-)

Efter middagen så fick grabbarna bada en i taget då vi fortfarande håller på att renovera badrummet och badkaret står ute, så nu är det baljan som gäller! Efter det fick dom välling/ ersättning och somnade mätta och nöjda!!!

Får se hur länge dom tänker vara det....
Sov gott alla...på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0