Oj, Oj, Oj

Idag är det tredje dagen som Theo sover till kl. 7...visst han vaknar runt 04-04.30 och vill ha välling men sen somnar han om....såå skönt!

Nu är Theo på fsk och små grabbarna har precis vaknat efter att sovit i hela 2 timmar ute i vagnen. Vad har då jag gjort de två timmar dom sovigt??? Jo, det ska tala om för er...jag har bakat en ananaskaka, diskat, tvättat, dammsugit och städat toaletten. Han precis kasta i mig lite frukost innan grabbarna vaknade.
Kl. 12 ska vi mammor ( 5 st) här i området gå ut på promenad och sedan hem hit och fika. Där av allt slit nu på förmiddagen. Vi brukar träffas på tisdagar och gå ut och gå sedan fikar vi hos någon av oss och idag är det min tur att bjuda.

Runt kl. 15 så kommer min vän A på besök...har saknat henne så för nu är det över en vecka sen vi sågs och det är alldeles för lång tid enligt mig. Nästa söndag åker hon först till london och sedan vidare till österriket för att jobba ett halv år. Är så glad för hennes skull men det värker i hjärtat att inte kunna träffa henne under så lång tid. Fast tiden går ju fortare än man tror och vips så är det maj och då kommer hon hem igen :)

Ha en bra dag alla, nu ska jag mata H och E innan det är dags för promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0