Gå ner i vikt???

Här om dagen så fick jag sånt himla sug efter att börja spela innebandy igen...eller enbart för att det är roligt och för att få röra på mig lite...inget seriöst för känns som jag inte har tiden eller orken att binda mig till ett lag där man alltid måste vara med på alla träningar och matcher. Utan bara träna då och då när tillfälle ges, vilket kanske inte blir så ofta med tre barn! Känns som min innebandy karriär är över men man kan ju alltid spela för att det är kul.

Så vad tror ni, kommer kroppen någonsin kunna komma i den form som den en gång varit???

Liten?                         V.S                         

Så vad tror ni är det möjligt???

Kommentarer
Postat av: bella

vilken stor mage hehe (ser nästan ut som du skall falla framåt) och vilka söta grabbar :D:D:D: gud så stora redan hehe.

Vi får träffas när ni är friska igen hoppas Theo känner sig bättre snart, lilla gubben det är inte lätt att vara liten och sjuk.



//Puzzzzzzzz

2008-10-18 @ 15:44:35
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0