Min blogg!

Till alla er som läser min blogg vill jag bara säga: Tack för att ni läser den....men jag skriver för min egen del. Alla är självklart välkomna att läsa den, tycker ni att jag gnäller mycket eller är väldigt negativ i mina inlägg, så strunta i att läsa. För er som verkar tvivla så ÄLSKAR jag min familj och mitt liv. Självklart är det en tuff tid nu när alla är små och det är mycket sjukdomar, sömnlösa nätter o.s.v. Men det är mitt liv och jag skriver som jag känner mig för stunden...skriver inte det jag tror andra vill läsa!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra Karin! Och det kan ju vara skönt och sunt att får ur sig saker...Jag läser i alla fall din blogg...förstås! kram

2008-10-22 @ 19:54:00
URL: http://llowejko.blogg.se/
Postat av: Emmy

Bra karin!Vem har gnällt på att du gnäller? skämms på den isånnafall. man får gnälla hur mycket man vill, det är det som är det fina! Annars finns det sånna andra onormalt lyckliga bloggar man kan läsa...

2008-10-23 @ 08:55:27
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mammamaffian har talat! haha...



Det är klart att man är trött ibland men det är väl aldrig nån som har tvivlat på din kärlek till din familj. hoppas vi kan ses snart och ta en fika! kram

2008-10-23 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0