Mormor på besök!

Japp, så var det där med att ställa tillbaka klockorna....gissa när Theo vaknade? Jo, kl 04.00 (05.00) ny tid..."det är mörkt ute, det är natt" försökte jag....men NEJ han ville ha välling och vara uppe och leka. Inte en chans tänkte jag och låtsades sova...."BLÄ" säger Theo, alltså har han bajsat. Väldigt opedagogiskt säger en väldigt trött mamma " men du har ju skitit "...." titit " härmar Theo efter....jaha då har man lärt honom det oxå, inte bra alls :(
Kommer bli svårt även för Hugo och Elliot att vänja sig med nya tider då dom fått rutiner att vakna typ vid 06.

Idag kommer iallafall mamma/mormor på besök....ska bli mysigt att ha henne här då hon stannar till på tisdag. Hon fyller även år imorgon så vi ska fira henne lite idag då hennes sambo även kommer med idag!

Men först ska vi iväg och kolla kakel och klinkers då min D håller på att renoverar badrummet nere...ska bli jätte kul!

Trevlig dag till er alla!!!


Mys hos mormor

Kommentarer
Postat av: bella

så avis på att du har en karl som kan göra om badrum :) min är datanörd och jag vill göra om badrummet men fyfan vad det kostar.



hur mår ni nu?



//Puzzzzzzzzz

2008-10-26 @ 13:01:01
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0