Redan torsdag!

Veckorna bara springer iväg! Snart fredag igen och underbara helg. Idag ska vi kakla badrummet, ska bli såå spännande att se hur det blir. Fast tycker redan nu när det bara är gipsskivor och och tätskikt att det är mycket finare än innan...med de fula plast mattorna, så jag vet att det kommer bli kanon och vi inte blir besvikna :)

Jaha, vad händer idag då?! Theo ska ju till fsk sedan blir det nog bara en dag hemma, men det känns faktiskt skönt...har lite saker att fixa med här som jag annars bara skjuter upp.

Ha d!!!

  
Här är grabbarna ungefär i samma ålder...ser ni någon likhet???

Kommentarer
Postat av: bella

hehe visst är dem lika men inte så lika theo fast man ser att dem är bröder hehe.



fortfarande avis ang erat badrum :( vill oxå hehe //puzzzzzzzz

2008-10-30 @ 14:50:40
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, jag vaknade nyss och jag har drömt att jag höll hugo och elliot i famnen. snart måste vi ses!!

2008-10-31 @ 09:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0