Ensam igen!

Ja från och med idag är jag ensam med alla barn, igen!  Om ca 1 timme åker min D på konferans resa till "Mallis", tänk den som hade ett sånt jobb. Min vän A kommer då o hjälper mig till på lördag...sååå himla snällt, hur skulle jag annars klara av detta helt själv??? Sen på lördag åker jag hem till pappa och stannar där till måndag eftersom min D kommer hem söndag natt.
Har sån panik nu och känner mig jätte stressad att klara av alla 3...för trots hjälp så har ju jag det yttersta ansvaret helt själv.
Längtar så tills min D får ta hand om alla 3 själv så kanske han förstår hur tufft det är. När han kommer hem så lovar jag att jag ska luta mig tillbaka och han får ta allt. Det är han väl värd???


Mina små troll ungar!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

utmaning hos mig till dig ;)

2008-09-20 @ 15:51:04
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du sett att dom tagit bort oss två på personallistan på hemsidan? vi är inte välkomna längre :P

2008-09-20 @ 17:03:22
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0