Kort spel och svordommar!

Ja, hela kvällen slutade till sist med lite vin och kortspel...hela familjen ville så klart vara med och även min vän. Valde att spela plump, vilket min kära far älskar....han satsar inte på att vinna han utan tycker det är roligast att sätta dit alla andra :) som han säger " det är ju det hela spelet går ut på ". Fast vissa tyckte annat, som min D och min bror R. Som vanligt när det är tävling går dom ut hårt och acksepterar bara vinst...men men där misslyckades dom båda till deras besvikelse och jag o min vän som spelade ihop vann inte heller men kom iallafall inte sist!

Dagen vart lyckad och alla somnade nöjda och glada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0