Lekparken!

Lyckades enligt planerna ta mig ut till lekparken med alla 3 barnen. Jag med dubbeldäckare till vagn och innebandy kubba i ena handen och Theo tog med sig sin skottkärra som han vid lekparken la kottar och nypon i :)
Var väl där max 20 minuter innan han ledsnade och började gå hem igen....fast utan skottkärran...den fick jag så klart oxå ta!

Väl hemma åt jag och Theo mat...hade inte så mycket att laga så det vart lite av varje. Allätare som Theo är fick han 4 st köttbullar, 2 st potatis bullar, 2 skivor ost, 1 banan som efterrätt

54 min sedan jag skrev det här över och nu är alla barn vakna...suck....hann jag vila nått?? Självklart inte :( men snart är iallafall min D hemma och då får jag avlastning. Vad gör man när T sover och bill och bull blir hysteriskt hungriga exakt samtidigt? Jo först får man panik över att dom ska väcka store bror och att alla 3 är galna samtidigt. Sen sprang jag ner och gjorde ersättning som jag gav Elliot, samtidigt ammade jag Hugo...så visst går det men stressigt blir det. Gäller att vara effektiv!!!

Leker med kottar och stenarRoligt att gunga
Inte lätt att fånga Theo på bild

Kommentarer
Postat av: Emmy

sötnosen :)

2008-09-12 @ 14:35:32
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0