"Mamma Mia"

Ja då har man gått på bio med barn för första gången och det gick jätte bra...H och E sov sig igenom hela filmen och själv kunde jag luta mig tillbaka och bara njuta av filmen och att få göra något för sin egen skull. "Mamma Mia" var filmen och den är verkligen så bra som alla säger att den är, skulle lätt kunna se den nu igen. Kom på mig själv flera gånger med att sitta och sjunga med och med ett härligt gung i kroppen. Verkligen rekommenderad att se!

Sitter nu och njuter av tystnaden när alla barn sover och min alldeles egna tid just börjat.

Imorgon börjar koaset då min D ska åka med jobbet till järvsö och kommer hem på söndag...kommer bli tufft och känner paniken sakta krypa sig på. Vet att jag kommer klara det för att det inte finns några andra alternativ, jag måste...men sömnen kommer dock bli drabbad (alltså mer än vanligt)...ingen sömn alls med andra ord :(

Som tur är kommer min vän och hjälte A och hjälper till så då känns det iallafall lite lättare. Ska avsluta här och njuta av tystnaden. Sov gott alla!!!


Mamma Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0