Saknad!

Imorgon kl. 07.00 så åker min lilla Theo till "Mallis" med farmor och farfar. Jag vet att han kommer få det jätte bra och verkligen behöver komma bort och få all tid och uppmärksamhet. Men saknaden kommer bli enorm :(  Måste försöka tänka på att det kommer bli en väldig avlastning och njuta lite av det oxå. Theo har aldrig varit ifrån oss så länge....kommer han glömma bort hur vi ser ut???

Känns jobbigt idag då det är sista dagen jag får träffa honom innan han åker då han ska sova hos farmor och farfar i natt. Men som sagt så vet jag att han kommer få det kanon bra då han älskar sin farmor och farfar!



Är såå svårt att fota Theo numera så att han ser alltsom oftast ut så här på bilderna...med halv öppen mun :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

åh vad mysigt han kommer få :) ja passa på att njut nu hemma med smågrabbarna :)

2008-09-29 @ 07:57:01
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0