Ute pyssel!

Ja igår fixade vi i vår så kallade trädgård...med decimeterlångt gräs, leksaker utspridda över stor delar av tomten, en överfull pool att tömma och äpplen som börjar bli övermogna!!! Mycket att ordna med men tyvärr inte mycket som hanns med :(  Theo och min D plockade iallafall äpplen som jag ska göra mos på idag om tillfälle ges. Jag gjorde ett tappert försök att tömma poolen....vattnade stora delar av tomten men syntes knappt att jag tagit vatten ur poolen och grannarna måste trott jag var helt galen, då det regnat i mer än en vecka och allt redan var blött!  
 
När Theo arbetat klar så belönade han sig med att sno vinbär från grannens buskar...inte bara ett par utan  kanske 20 stycken. Tyckte det såg så kul ut så blev tvungen att ta några kort som bildbevis!!!

Sedan kom grabbarnas mormor på besök och det tyckte Theo var kanonm kul då han oxå fick fika :)

Med mormor  Lill tjuven!        Småttingarna myser med mormor medans storebror stjäl från grannarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0