Utmaning!

Fick en utmaning av emmyt som jag nu tänkte försöka mig på!

5 saker i min frys:
* Köttbullar, * Massor av matlådor (som aldrig tas fram), * Fiskpinnar, *Massor med glasspinnar (till Theo) , * Frost

5 saker i min garderob
* Mamma byxor (som tyvärr fortfarande används), * För stora tröjor, * För små tröjor,  Sommar klänningar, * Strumpor i alla dess färger

5 saker i min väska
* Mobilen, * Läppglans, * Nycklar till huset, * Nycklar till bilen, * Plånboken

5 saker i badrumskåpet
* Plåster, * Plackers, * Parfym, * Alsolsprit, * Örhängen

5 saker i min bil
* Bilbarnstol 1, * Bilbarnstol 2, * Bilbarnstol 3, * Leksaker i massor (som underlättar bilfärden), * Gamla glasspapper :(

Jag ska skicka utmaningen vidare till 3 bloggare och har valt:

* elisabethegerblom
* charlottadahlberg
* llowejko

Hoppas jag klarade utmaningen, vad den nu gick ut på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0