Vilken helg!

Vad gör man när Theo vaknar innan kl. 05:00 både lördag och söndag och ens sambo inte gör det???
I fredags kväll var jag ju på ladies night och hade sjukt kul :) det var fullt ös och jätte häftigt att det bara var kvinnor där...blir liksom en helt annan stämning. Showen var kanon och pricken över I:et eller chocken (välj själva), var när Herr Stormare blottar sig och visar snoppen :) Som han uttryckte det "när man är i globen så måste man ju skriva rubriker"....jo det kan jag lova att han gjorde. Det var den trevligaste kvällen på länge...TACK svärmor för att du lät mig följa med!
Sova ut tänkte jag....eller hur! När Theo vaknar 04:30 lördag morgon och jag enbart sovit 3 timmar....då är det inte kul att vara mamma och gå upp med sin super pigga son som vill leka :(
Sen hade vi bestämt att vi skulle ha familjedag och åkte på Vällingby dagarna där Theo bl.a fick klappa får...dagens höjdpunkt. Dagen var kanon, men jag mådde dock inge bra med en förkylning som ALDRIG verkar vilja ge sig och en röst som svek. Somnade som en stock kl 21 igår!

Fast idag sparkade jag upp min D som fick ta morgonpasset! Nej nu ska jag avnjuta en stor och välförtjänt frukost :)

Ha det gott så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0