Vilken natt!

En helvetes natt skulle jag uttrycka det. Med 2 små som gnällde hela natten, 1 lite störe som bara nöjde sig med mamma och en pappa som bara sov sov och sov...kan det bli värre (nej tror inte det).
Har nu äntligen fått iväg Theo till fsk efter mycket protester från samtliga 3. Nu sover iallafall Hugo och Elliot för en stund och jag kan varva ner. Får även eftermiddagen för mig själv då hela familjen minus mig, ska iväg på kalas firande hos svärföräldrarna....måste sova ikapp lite.

Mer om min dag förmodligen lite senare....bye bye!!!



Så här känner jag mig idag!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Låter tungt vännen ... :(

2008-09-11 @ 12:16:49
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0