Snart jul!

Snart ett halvår sen jag skrev men ingen fara vi lever :-) Det händer så mycket hela tiden...3 vildar till barn som utvecklas i en väldig fart, arbetslivet i kombination till det och snart jul. Älskar verkligen julen men detta år känns inte som att jag hunnit med allt som jag velat och dessutom inte hunnit köpt alla julklappar än :-( jag som brukar vara klar med det i november annars....stress, stress o stress!

Tre dagar kvar att jobba sedan blir det mys med familjen och nära och kära...längtar sååå!

GOD JUL till er alla!


Familjens lilla busfrö...

Stora 3- åringen...


Familjens aktivaste lille man...


Kommentarer
Postat av: Emmy

Härligt med lite uppdatering!!!



SAKNAR dig!! vi måste ses snart!!! puss´och kram

2009-12-20 @ 10:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0