Äntligen frisk?!

Ja nu börjar jag återhämta mig efter att varit sjuk i nästan 1 vecka. Trodde först att det bara var en vanlig förkylning men insåg ganska fort att jag fått influensan då febern aldrig ville ge med sig, kroppen värkte som aldrig förr och orken var på noll. Har nog aldrig förr haft influensan....men oj så dåligt jag har mått. Men trots det så måste man ju ta hand om sina barn vilket har varit som en omöjlighet när man varit som ett lik. Tur var väl att min D varit hemma stora delar av förra veckan och hjälpt till och att Theo varit så frisk att han kunnat gå till fsk!
Hugo och Elliot har/är oxå sjuka...börjar bättre nu men fortfarande hostiga. Ska bli skönt när det börjar bli varmare ute, när våren kommer och dessa sjukdomar kan ta slut.

Imorgon ska jag med de små till bvc för mätning och vägning :-) ska bli spännande då dom äter och äter och växer så att det knakar.  

Nä nu måste jag ta hand om mina missnöjda barn, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej lilla Karin!

Vad jobbigt du haft det med influensan men det är skönt att höra att du mår bättre. Jag saknar dig och att ses! Hoppas att allt lugnar sig för oss båda snart....

Många kramar från Elisabeth

2009-01-22 @ 10:29:00
URL: http://elisabethegerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0