Middag!

Idag vaknade både jag och min D med sådan energi och städsug! Eller, Theo vaknade kl 05:00 och då var vi inte så glada direkt, men vi satte på tv och gav honom välling i hopp om att han skulle somna om....men icke! Han tittade på tv och vi somnade om till ca 07:00....sån duktig kille, han börjar bli stor. Men iallafall, när vi vaknade vid 7 så hade vi den energin som jag skrev. Vi ska få middags främmande idag av våra grannar som oxå har tvillingar + en dotter på 4 år....så då fick vi tummen ur och började städa....jag tar bara en paus nu :-) Det är så skönt och befriande att ha ett rent och väl doftande hem, men vad är det som gör att det är såå lätt att skjuta på det hela tiden??? Jag älskar att gå barfota på nystädat golv....hmmm, ja vad säger det om mig? Finns nog fler som jag....men det är så mysigt att känna det rena mot fot sulorna :-)
Iallafall så kommer vårt främmande ca 17 och vi har gott om tid! De små sover för en stund ute i vagnen, Theo ska snart äta lunch sedan i badet och sen en tupplur....ja och vi ska fortsätta städa!
På menyn ikväll:

Förrätt: Getost med parmaskinka, pinjenötter och honung

Varmrätt: Rostbiff med grönsaker i ugn och en härlig sallad

Efterrätt: Chokladmousse toppat med björnbär

Låter det gott?!

 

Kommentarer
Postat av: Emmy

har en utmaning till dig i bloggen

2009-02-09 @ 16:12:04
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0