Stått stilla!

Ja nu var det länge sen som vanligt och som vanligt har det hänt massor! Grabbarna bara växer och utvecklas för var dag som går. Theo pratar och pratar, hittar nya ord och bara bubblar på hela dagarna (även om vi inte förstår allt än)....lilla skrutten. För några dagar sedan så  sa jag lite för mig själv " ja då blir det andra bullar " (varför jag nu använde det uttrycket), Theo snappade upp det på en gång och nu går han o säger " annan bullar "....så nu får man passa sig för vad man säger :-)
Hugo kryper snart och Elliot kör ål tekniken och han har även börjat klappa händerna. Han ser alltid lika överraskad ut när han börjar klappa o när han ser hur glada vi blir klappar han ännu mera!

Tro det eller ej men jag har börjat träna :-O Har köpt gymkort och idag hade jag bokad tid m instruktören...känns sååå skönt att börja röra på fläsket.

Ja, jag sa ju att det hade hänt grejer :-)

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Härligt att du är tillbaka! :-) Typ varje dag kollar jag din blogg, men känn ingen press ;-) det ska ju vara roligt och man ska ha tid....



Vad fina dina killar är!!! Visst är det häftigt nu när de små krälar runt på golvet och de större snackar mer och mer :-)



Kram från Elisabeth

2009-01-30 @ 21:38:01
URL: http://elisabethegerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0