Ensam med alla 3!

Ja då har min D åkt till järvsö med jobbet och kommer hem på söndag...har inte direkt sett fram emot denna helg om jag säger så men det är klart att jag kommer klara av det...det måste ju bara gå. 1 dag är nu avklarad så får vi se hur natten blir...förhoppningsvis bra!
Unnar verkligen min D de här dagarna...men lite avis är man ju ;-)

Det har varit en hektisk dag med fullt ös från klockan 5 i morse tills för en liten stund sen. Nu sover alla barn för en stund och om ca 1 timme kommer en vän till mig och stannar tills imorgon...så gulligt av henne att hjälpa till...TACK!

Imorgon så kommer min mamma och stannar tills på söndag....så lite hjälp får jag ju faktis och slipper dra hela det tunga lasset helt själv. Fast det blir ändå inte samma sak som när D är hemma så klart!

Sov gott så får ni hålla tummarna på att vi oxå får göra det!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Gullungar!



Tycker det är härligt att du är så positiv Karin. Själäv hade jag nog surat ihop om jag blev lämnad hemma med tre barn haha.



VI MÅSTE ses snart! kram

2009-03-27 @ 06:50:04
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: bella

stora pojkar nu hehe

tiden går fort :)



//Puzzzzzz

2009-03-31 @ 13:58:54
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0