Full rulle och renovering!

Dagarna bara flyger förbi och snart blir Hugo och Elliot 1 år...vart tog det året vägen? Känns som det bara var ett par månader sen som jag gick där med den "lilla" magen i vädret och knappt orkade röra mig.
Tippar på att Hugo går inom en månad då han reser sig mot allt och går längst möbler. Elliot har även han börjat ställa sig upp och det är väl bara en tids fråga innan han också börjar vandra :-) Det är en rolig tid nu med mycket slit. Alla 3 grabbarna gör nya framsteg varje dag. Det är aldrig en lugn stund här hemma och även det har sin charm. Vi blev tvungna att köpa en sån där mjuk hjälm till Hugo då han ramlade så illa minst 5 gånger om dagen, men nu verkar han blivigt stadigare och förstår hur han ska ta sig ned från stående. Antar att Elliot snart får överta hjälmen :-)

Igår började min D med köket...han rev bort det gamla kaklet, satte gipsskivor, spackla, satte nytt kakel, satte dit de nya fina ek bänkskivorna och den nya diskhon....en flitig man vill jag lova. Allt blev super fint....till och med de fula skåpluckorna ser fina och nästan nya ut nu :-)
Idag har min D hunnit med att sätta upp den nya fina fläkten som vi fick av min mamma och hennes man i julklapp, TACK....det blev oxå kanon fint. Min D och Theo är nu och kompletterar lite saker så att köket blir fullständigt!

Lägger till lite bilder på både det nästan klara köket och badrummet!

 
 


En jätte glad Hugo som bara älskar att bada!

Kommentarer
Postat av: Emmy

supersnyggt karin!

2009-03-22 @ 10:21:31
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Sara

Weeii Karin is back på bloggen :) Mycket fint verkar ni få...o Skrutten va söta dina små parvlar e...Saknar er <3

2009-03-23 @ 08:18:52
URL: http://saramehlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0