Som en hel förskoleavdelning!

Förra veckan var jag till Uppsala och träffade några av mina gamla innebandy kompisar och deras barn...var verkligen jätte trevligt. Vi var 5 vuxna ( varav 4 förskolelärare/barnskötare ) och 8 barn...var ju nästan en hel avdelning på en förskola. Tre av oss har 1 barn, sen så är det en kompis som fick två tvilling tjejer i december och så jag med mina tre troll. Som jag skrev så var det kul att ses igen efter en lång tid men han vi sitta ner och prata....NEJ...var fullt ös hela tiden och tror att min vän S som vi var hos var ganska nöjd över att vi inte stannade längre :-) Tror föresten alla var helt färdiga efter den kvällen, såväl vuxna som barn.
Så här såg eftermiddagen/kvällen ut:
1. Kom fram ca kl. 16...han kramas lite och busa med barnen.
2. Kl. 16.30 var det dags med mat till alla tre
3. Efter maten hade ALLA 3 bajsat så klart och började med E som var totalt ner bajsad
4. När alla var mätta och nöjda var kl. redan 18:00 och dags för mig, min vän S och hennes dotter att försöka få sig en bit mat. Men tro inte att jag fick äta min mat själv...nej då bestämde sig Theo att han ville äta igen och åt upp stora delar av min mat.
5. Oj kl. var redan 18:30 och dags för välling till alla 3
6. 19:00 på med pyjamas och packa in alla i bilen igen
7. Ett snabbt farväl och sen hade vi några mil framför oss!

Man känner att man lever ett sådant tillfälle och undrar egentligen hur man hinner och orkar med...men vet ni, det gör man!
Har tyvärr inga bilder av vårt besök, för tiden räckte inte till.

Theo tycker så mycket om hår accocearer, så idag köpte jag ett gäng hårsnoddar och hårklämmor till honom, gissa om han blev glad :-) Lägger upp lite bilder så ni får se resultatet!

Sov gott!

  
 

Kommentarer
Postat av: Sara Solid

Hej vännen! jag tyckte det var ett underbart kaos! så mysigt att träffa alla igen och det är fantastiskt att få följa de små miniatyrerna av er! Jag tog lite bilder, ska lägga in dom på facebook!

Hoppas allt är bra!

Kram!

2009-03-10 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0